צילום צנרת ביוב בציוד מתקדם

לא צריך לשלם הרבה על רישיון קבלן! מחיר זול מובטח!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים:

צילום של צנרת הביוב הוא צילום שונה מצילומי מערכות מים. עבור צילום ביוב אנו צריכים להשתמש במכשור מתקדם. בעבר היה קשה מאוד לזהות תקלות במערכת, ולכן הפיתרון היה לרוב יקר יותר מאשר היום. עם זאת, היום יש לנו שלל אפשרויות אשר יכולות להעניק לנו פיתרון מתאים לאיתור תקלות בצנרת הביוב.

 

צילום צנרת ביוב בציוד מתקדם – מי צריך את זה?

צילום צנרת ביוב אינו דבר מוכר לכלל האוכלוסייה. יש מספר מקרים בהם אנחנו נהיה חייבים לבצע צילום צנרת ביוב. הפעם הראשונה בה אנו ממליצים לכם לבצע צילום כזה הוא כאשר אתם נכנסים למבנה חדש, בין מדובר על מבנה שזה עתה הוקם ובין אם מדובר על מעבר דירה. עליכם לבדוק את מצב הביוב לפני החוזה, שכן תקלות ביוב יכולות להיות מאוד יקרות. כמו כן, צילום צנרת ביוב יכול להתבצע כחלק מתחזוקת הבניין, בדיקה שגרתית שיכולה לחסוך לכם תקלות עתידיות. ככל שנזהה את הבעיה מוקדם יותר כך נוכל לטפל בה ללא צורך בהוצאות גבוהות. ולבסוף, עליכם תמיד להיות ערניים לסימנים אשר יכולים להעיד על תקלה בביוב. סימנים אלו יכולים לבוא לידי ביטוי בריח רע, רטיבות וכד'.

 

צילום צנרת ביוב בציוד מתקדם – עם איזה ציוד בעל המקצוע עובד?

כאשר מדובר על צילום ביוב יש לקחת בחשבון את כל המכשור המתקדם איתו בעל המקצוע יעבוד. מכיוון שמדובר על צילום שאינו פשוט כמו צילום צנרת, אנו חייבים כדי למצוא את שורש הבעיה לדאוג לעבוד עם המכשור המתקדם ביותר. האמצעי הראשון הוא מצלמת דחיפה. מדובר על מצלמה מיוחדת אשר מחדירים לתוך צינור הביוב והמפעיל יכול לראות על גבי צג את מה שקורה שם בפנים ולקבל הערכת מצב. האמצעי השני הוא באמצעות רובוט, כן רובוט! רובוט מצלמה מתאים בעיקר לתשתיות גדולות יותר, במקרים כאלה אנו מכניסים רובוט עם מצלמה אשר פונה לכיוון בו נבחר, אנו רואים בשידור ישיר את הביוב מבפנים וכך מוצאים את התקלה.

 

האמצעי השלישי הוא סיב אופטי. ניתן להשתמש בסיב אופטי גם לצנרת הבית, אך שיטה זו נפוצה בעיקר עבור צינורות הביוב. מחדירים לתוך הביוב צינור דק עליו יש מצלמת וידאו אשר דרכה ניתן לראות ולזהות את מקור הבעיה. ולבסוף, יש לנו את המצלמה התרמית אשר היא לא מתאימה לכל צנרת. מצלמה תרמית מעניקה לנו תמונה באמצעות צבעים קרים וחמים, כך ניתן לזהות את שורש הבעיה.

 

צילום צנרת ביוב בציוד מתקדם – חברה מקצועית

כדי להבטיח שתקבלו את השירות הטוב ביותר עליכם לבחור בחברה מקצועית. רק חברה מקצועית תעבוד עם מכשור מתקדם, לכן אין להקל ראש בבחירת החברה. בחירת חברה מקצועית צריכה להיות בהתאם לחוק, עליכם לבחור חברה מורשה. לאחר מכן יש לקחת בחשבון זמינות, תקציב ושירות. אל תתפשרו על החברה מולה אתם עובדים אם אתם רוצים לחתוך את בעיית הצנרת מהשורש.

 

להזמנת צילום צנרת ביוב עם קבלן רשום – דן ביוב https://egodan.org.il/

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!