עבודות עפר והשכרת מחפרון קבלן רשום

לא צריך לשלם הרבה על רישיון קבלן! מחיר זול מובטח!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים:

עבודות עפר הוא מונח כולל לעבודות סיזיפיות של עובדי הבניין. אחד הדברים אשר הקלו על תהליך הבנייה הוא המחפרון, כלי אשר יכול להיכנס כמעט לכל מקום ויש בו שימוש רב. המחפרון מחליף גם עבודות כפיים שעשו בעבר, אם מדובר על שבירת קיר או פינוי פסולת. באמצעות הכלי הזה אנו חוסכים המון כוח ולא מעט זמן.

 

עבודות עפר והשכרת מחפרון – על מה מדובר?

מחפרון הוא כלי צמ"ה מעט שונה בנוף של כלי הצמ"ה ניתן להשכיר מחברת עבודות עפר ישראל כל כלי העובדה . מדובר על כלי קטן יותר אשר די דומה לטרקטור. מחפרון מכונה גם בובקט על שם החברה המוכרת. מחפרון הוא כלי בעל זרועות הידראוליות אשר ניתן להחליף אותן, ניתן בעזרת הזרועות לאסוף עפר, לפנות שטח, ליישר קרקע ועוד… בחלק האחורי של הכלי יש לנו כף חפירה בנוסף להכל. על אף גודלו הקטן הוא נמצא ככלי השימושי ביותר באתרי בנייה. יש לברר מהו מקסימום העומס אותו ניתן להעמיס על הכלי כדי להתאים אותו לעבודות הנדרשות. חשוב לציין, יש להחזיק ברישיון מתאים כדי להשתמש במחפרון, שימוש ללא רישיון מונע מכן את הטבות הביטוח והאחריות, ואתם גם מסכנים את עצמכם ואת השוהים בשטח המבנה.

 

עבודות עפר והשכרת מחפרון – למה דווקא מחפרון?

מחפרון הוא כלי נוח ומאוד שימושי היום לצורך עבודות עפר. נוכל להשתמש במחפרון למגוון רחב של סוגי עבודות, החל מהובלת פסולת ועד לשבירת קיר בתוך הבית. המחפרון הוא כלי רב שימושי אשר מצריך מאיתנו ידע רב לגבי כל השימוש שניתן לעשות בו. על אף גודלו שנראה קטן לעומת כלי צמ"ה אחרים, מחפרון הוא כלי חזק מאוד. יש הבדל בין מחפרון גלגלי אשר מתאים יותר לבנייה עירונית צפופה, מאשר למחפרון זחלי אשר מתאים לנשיאת משקלים כבדים ותנאי נסיעה לא פשוטים. מחפרון הוא כלי רב שימושי אשר ניתן להחליף את הזרוע הקדמית שלו ובכך לחסוך לעצמנו עלויות של השכרת כלי נוסף.

 

עבודות עפר והשכרת מחפרון – כמה זה עולה לי?

עבודות עפר נעות בטווח רחב, בדרך כלל נרצה לשכור מיני מחפרון  כיוון שזה הרבה יותר זול לתפעל את המוצר ככה. כאשר אנחנו רוכשים מחפרון המחיר של הכלי יקפוץ, וכמו כן נצטרך גם לשלם למפעיל משכורת חודשית שלרוב תהיה בסך של 8 אלף ש"ח. כאשר אנחנו בוחרים לשכור מחפרון יש לנו גם היצע רחב יותר של כלים אשר יכולים להתאים לנו, יש לנו את האפשרות לבחור בין מחפרון זחלי לגלגלי, וגם אנחנו יכולים לשכור את שירותיו של מפעיל מקצועי. השכרת מחפרון יכולה להיות על בסיס שעתי או יומי, בדרך כלל על בסיס שעתי נשלם בסביבות ה-300 ש"ח כולל עלות מפעיל, ואילו עלות יומית תתחיל מ 1,000 ש"ח לרוב. המחיר משתנה בהתאם למורכבות העבודה, שעות העבודה, סוג הדגם אותו בחרתם והחברה דרכה אתם מקבלים שירות. כמו כן, יש עלויות נלוות כמו הובלה.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!