מודד מוסמך למדידת מגרשים

לא צריך לשלם הרבה על רישיון קבלן! מחיר זול מובטח!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים:

נדמה כאילו תחום הבנייה לא מפסיק להפתיע אותנו, רצינו סך הכל לעבור לגור בבית חדש ופתאום גילינו אנשי מקצוע נוספים. אז כן, ענף הבניה והדיור אינו פשוט, אך יש בעלי מקצוע אשר נמצאים לטובתכם האישית, ביניהם מודד מוסמך. התפקיד של מודד מוסמך של חברת מודדים ישראל יכול להוזיל לכם עלויות של ארנונה, ומצד שני בלעדיו לא תוכלו להתחיל את הבנייה.

 

מודד מוסמך למדידת מגרשים – מה זה?

החלום הגדול לבנות את הבית אליו אנו חוסכים שנים רבות עומד להתממש, אבל בטח בחלום שלכם שחכתם את כל ההליך הבירוקרטי שקורה לפני. כבר עם תכנון הבית עלינו להתחיל במדידות של המגשר על ידי מודד מוסמך. מודד מוסמך הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך, עד שהמודד לא הכין מפה טופוגראפית לא ניתן להתחיל בבניה. כמו כן, המדידה תקבע גם על גובה הארנונה אותה נשלם. מודד מוסמך הוא בעל מקצוע בתחום הבניה, הוא הכרחי בדיוק כמו אדריכל, חשמלאי, קבלן וכן הלאה, ללא המדידות לא תוכלו לקבל טופס 4.

 

מודד מוסמך למדידת מגרשים – מתי צריך אותו?

אז מתי אנחנו צריכים להזמין את מודד המגרשים? למעשה יש לכם מגוון אפשרויות, האפשרות הראשונה היא בשלב תכנון הבית או התשתיות. במקרה זה אנחנו חייבים מודד מקצועי אשר יוכל לספק לנו מפה מדויקת. כמו כן, בכל פעם בו נוצר שינוי במבנה אשר עלול להשפיע על המגרש עצמו גם אז נרצה לקרוא לבעל מקצוע שימדוד בשנית האם נוצרו שינויים. במקרה בו כבר קיים המבנה עדיין יש מקרים בהם אנו צריכים מודד מוסמך לצורך בדיקות נוספות. לדוגמא, כאשר אנו מוסיפים ממ"ד או חדר נוסף למבנה, במקרה בו אנו מרגישים שאנו משלמים יותר ארנונה ממה שאנחנו אמורים וכד'. 

 

במילים פשוטות, אנו צריכים מודד מוסמך לצורך קבלת היתר בניה, אנו צריכים מודד מוסמך לאחר יציקת הרצפה למדוד את הקרקע, אנו צריכים מודד מוסמך בכל שינוי שנוצר במבנה הבית. בכל מקרה בו אתם חושדים שהמדידות שנעשו במבנה אליו עברתם שגויות תוכלו לקרוא למודד מוסמך.

 

מודד מוסמך למדידת מגרשים – תוקף

כאשר הזמנו מודד מוסמך והוא ביצע את העבודות שלו יש לנו תוקף של שישה חודשים, חשוב לדעת את זה. בדרך כלל תחום הבניה הוא תחום שיכול להתעכב פעמים רבות, לכן במקרה של מדידה של מודד מוסמך אסור לנו להתעכב עם הגשת הנתונים כדי שלא תשלמו לחינם. תדעו בדיוק מתי הזמן הנכון להזמין את המודד, ומרגע קבלת התוצאות ישר גשו להגיש את המסמכים לכל התקפים לכך. המדידה של המגרש לא צריכה לקחת יותר ממספר שעות. מלבד לכך, יש לכם חברות מסוימות אשר מעניקות הארכת תוקף לנתוני המדידה ללא עלות, שימו לב אילו חברות יעניקו לכם את השירות הזה והאם זה משתלם לכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!