מה חשוב לבדוק בבדק בית

לא צריך לשלם הרבה על רישיון קבלן! מחיר זול מובטח!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים:

 

אם רכשתם דירה חדשה, חשוב מאוד שתדעו שקריטי לבצע לה בדק בית. טרם אתם בוחרים חברה שתבצע בדק בית בדירה החדשה שרכשתם, כדאי שתדעו איזה בדיקות חשוב מאוד שהחברה תבצע ובהתאם לכך, תבחרו את החברה אשר ידוע כי היא מבצעת את הבדיקות המדוברות. ישנן חברות בדק בית אשר נוטות לפספס נקודות חשובות מאוד הנוגעות לבדיקת דירה חדשה ועל כן, חשוב שאתם תדעו מה צריך לבדוק על מנת לדרוש זאת מהחברה.

בדק בית- למה זה כדאי?

כאמור, אם קניתם דירה חדשה, גם אם מדובר בדירה מקבלן וגם אם הקבלן הבטיח לכם שהדירה תהיה ברמה ובאיכות הגבוהות ביותר פנו לחברת הדר בדק בית המומלצת  ואף נתן לכם מפרט טכני עשיר, חשוב מאוד שתדעו כי עדיין כדאי מאוד לבדוק כי הכל תקין מבחינת המפרט שהקבלן הציע לכם על הדף בדירה עצמה. לא תוכלו לדעת בעצמכם אם כל מה שהובטח לכם במפרט הטכני אכן מיושם בדירה אם לא תעשו בדק בית על ידי חברה מקצועית ואמינה ועל כן, עוד טרם אתם ממהרים לקחת את המפתחות בתום הבנייה ולהיכנס לדירה, בחרו בחברת בדק בית שתבדוק עבורכם האם הכל תקין בדירה.

מה בודקים בבדק בית?

בדק בית צריך להיות מורכב מכמה בדיקות חשובות שבהחלט לא כדאי לוותר עליהם.

ראשית כל, חשוב מאוד לבדוק את הקירות. בדירה חדשה לא אמורות להיות בעיות בקירות ועל כן יש לבדוק כי אין סימני רטיבות או סדקים בקיר

חשוב לבדוק גם את הריצוף. לא מעט ליקויים יכולים להתגלות דווקא בריצוף בשל איטום לקוי.

בדיקה נוספת שחשוב לבצע היא בדיקת החשמל והאינסטלציה. בעת ביצוע הבדיקה יש לבדוק את המפרט הטכני של מערכות החשמל והאינסטלציה ולוודא שהן עומדות בתקנים.

חשוב מאוד לבדוק את הממ"ד. ישנם כללים לבניית מ"מד שהמטרה שלהם היא להבטיח שהחדר יהיה אטום לחלוטין בעת הצורך.

בדיקות נוספות שכדאי לבצע הן בדיקות לגג ולדוד שמש. חשוב לוודא שגג המבנה אטום בצורה מספקת ושקולטי דוד השמש תקינים.

בדק בית בדירה יד 2

מעבר לעובדה שחשוב לבצע בדק בית בדירה חדשה מקבלן, מדובר על בדיקה חשובה מאוד גם אם אתם מעוניינים לרכוש דירה יד שניה. מטרת הבדיקה במקרה הזה היא לאפשר לכם להוזיל את עלות הדירה או פשוט לא לרכוש אותה. בדק בית בדירה יד 2 חייב להיות יסודי שכן, במידה ויש ליקויים שלא יתגלו בבדיקה, לא יהיה לרוכשי הדירה למי לפנות כאשר הם יגלו את הליקויים. לכן חשוב שהבדיקה תכלול את מערכת האינסטלציה, החשמל, הקירות, הרצפות, הדוד, בדיקת שמאי לגבי חובות או עיקולים על הדירה ועוד. חשוב שהבדיקות יתבצע בצורה יסודית.

בדק בית הוא דבר חשוב מאוד הן עבור דירות חדשות מקבלן והן עבור דירות יד 2 ולכן, לא כדאי להתפשר על אנשי המקצוע הרלוונטיים לצורך ביצוע הבדיקות במסגרת בדק בית.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!