ייבוש חול תת רצפתי- מתי נדרש?

לא צריך לשלם הרבה על רישיון קבלן! מחיר זול מובטח!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים:

 

ישנם מקרים בהם נגרמת רטיבות מתחת לרצפה מסיבות שונות. אחת הדרכים לטיפול ברטיבות היא ייבוש חול תת רצפתי. ייבוש חול תת רצפתי נעשה על ידי מכשיר שאיבה וייבוש שפועל באופן עצמאי ולאחר תקופה של כשבועיים, מאפשר חזרה לשגרה.

ייבוש חול תת רצפתי

כפי שציינו, ייבוש חול תת רצפתי עם חברת dry  ייבוש נזקי הצפות נדרש במקרים בהם יש רטיבות מתחת לרצפה. הדבר בדרך כלל נגרם בעקבות פיצוץ בצנרת, אך יכול להיגרם גם בעקבות ליקוי באיטום הרצפה. כאשר קיימת רטיבות מתחת לרצפה המים נשארים כלואים ולא מצליחים להתייבש. הדבר קורה בגלל שהמרצפות מעליהם לא מאפשרות להם להתאדות. בצורה זו המים הכלואים נספגים לחול התת רצפתי עד שלאט לאט הם מחלחלים לקירות הבית. יש סימנים שונים לרטיבות תת רצפתי. ביניהם רטיבות קפילארית (רטיבות בה המים מחלחלים כלפי מים לקירות או המשקופים), אבקה לבנה על הרובה, חשבון מים גבוה או רטיבות בתקרה של השכנים מלמטה. כל אלה מעידים על רטיבות מתחת לרצפה המצריכה ייבוש חול תת רצפתי.

 

ייבוש חול תת רצפתי- שיטות לייבוש

יש שתי שיטות מרכזיות לייבוש חול תת רצפתי-

  • ייבוש טבעי- בעבר, הדרך לייבש את הרטיבות מתחת לרצפה הייתה לתת להם להתייבש באופן טבעי. כיצד היו עושים זאת? על מנת לאפשר למים להתאדות היו פותחים מספר מרצפות באיזור הרטיבות. בצורה זו המים כבר לא כלואים והם יכולים להתייבש לבד באופן טבעי. יש לקחת בחשבון כי שיטה זו לא תמיד אפקטיבית, תלוי במידת הרטיבות והתפשטותה.
  • ייבוש עם מכונה- כיום, קיימת טכנולוגיה המאפשרת את ייבוש המים הכלואים באמצעות מכונה. המכונה פועלת ללא צורך בהרמת המרצפות. למעשה, המכונה שואבת את המים הכלואים על ידי וואקום, ומייבשת אותם בעזרת אמצעים שונים כמו מפוחי אוויר או הולכת חום. ייבוש עם מכונה נחשב לשיטה אפקטיבית ונוחה מאוד. היא לא מצריכה את פירוק המרצפות והבית נשאר כמו שהוא. יש לקחת בחשבון שייבוש חול תת רצפתי עם מכונה לוקח זמן יחסית ממושך של מינימום שבועיים ועד כחודש וחצי. למרות שהמכונה נשארת בבית כל כך הרבה זמן היא לא תפריע לכם להתנהל בבית כרגיל, כיוון שהיא עובדת באופן שקט.

 

ייבוש חול תת רצפתי- כמה זה עולה?

כאשר יש רטיבות מתחת לרצפה מומלץ לפנות לאיש מקצוע המתמחה באיתור הנזילה ובייבוש חול תת רצפתי. מחיר ייבוש חול תת רצפתי הוא אינו חד משמעי, שכן תלוי בגורמים שונים כמו כמות המים הכלואים מתחת לרצפה, התפשטותם, וכמות הזמן שייקח למכונה לייבש את כלל המים. חשוב לדעת כי ייבוש חול תת רצפתי מתומחר לפי מטר רבוע. המחיר הממוצע של ייבוש חול תת רצפתי על פי מטר רבוע הוא בין 80 ל130 שקלים. בחללים קטנים המגיעים לגודל של 20 מטר רבוע מקסימום, מחיר ייבוש חול תת רצפתי נקבע באופן גלובלי ותקבע עלות ייבוש מינימלית החל מ2,000 שקלים.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!