חברת איטום עם רישיון קבלן רשום

לא צריך לשלם הרבה על רישיון קבלן! מחיר זול מובטח!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים:

רטיבות בבית גורמת לנזקים רבים למבנה. כאשר הרטיבות נשארת זמן רב היא עלולה אף לגרום לעובש שמהווה סכנה לנשימה. לכן, כאשר מגלים רטיבות יש לטפל בה באופן מיידי. אפשרות נוספת ועדיפה היא להקדים תרופה למכה ולוודא לפני החורף שהגג שלכם אטום כהלכה. במקרה של נזילה או איטום לא טוב של הגג יש להעסיק חברת איטום.

 

חברת איטום- מה גורם לרטיבות?

יש מספר סיבות שונות לרטיבות כשהמרכזיות בהן יהיו גשמים ופיצוץ צנרת. כאשר הגג לא אטום כמו שצריך מספיק מעט גשם שיגרום לרטיבות בגג. לכן מומלץ תמיד לפני החורף לוודא את איטום הגג ולמנוע את הנזקים מראש. לעומת גשם, לפיצוץ צנרת אין איך להתכונן מראש שכן היא נגרמת מסיבות שונות ללא תלות במזג האוויר. כאשר מדובר בבניין משותף קשה אף יותר להתכונן לפיצוץ צנרת. בנוסף, בדרך כלל הרטיבות בדירה שלכם תגרם בעקבות פיצוץ בצנרת של הדירה מעליכם.

 

חברת איטום- מה עושים במקרה של רטיבות?

כאשר מזהים רטיבות בגג יש לפעול במהירות הרבה ביותר למניעת התרחבות הרטיבות. כאשר מקור הרטיבות הוא אצלכם בבית, תוכלו להזמין בדיקת לאיתור הרטיבות ולהתחיל בטיפול. אך כאשר מקור הרטיבות הוא אצל השכנים תצטרכו תחילה לדבר איתם וליידע אותם על הנזילה. לאחר מכן יש לאתר את הרטיבות ולפעול לאיטום התקרה או הגג למניעת רטיבות נוספת.  

 

חברת איטום- כיצד בוחרים חברת איטום?

השוק מוצף בבעלי מקצוע, שחלק מהם לא מקצועיים ולא אמינים. אז איך בוחרים חברת איטום אמינה, מנוסה ומקצועית? ריכזנו לכם 3 טיפים.

·        קבלן איטום מורשה- הטיפ הראשון והחשוב ביותר הוא לבחור בקבלן איטום מורשה. כפי שציינו, השוק מוצף בבעלי מקצוע רבים, שחלקם אפילו עובדים ללא תעודה מתאימה. כאשר אתם מחפשים חברת איטום מתאימה וודאו מי אנשי המקצוע העובדים בה. בדקו כי לחברה יש את ההיתרים השונים וכי העובדים שלה מחזיקים ברישיון בתוקף ובתעודה ממכון התקנים. כמו כן, במקרה שיש צורך באיטום גגות חשוב לוודא כי לאיש המקצוע יש אישור עבודה בגובה. אם לא יהיה אישור עבודה בגובה הביטוח לא תקף במקרה של תאונה. תוכלו לבדוק האם קבלן האיטום מורשה באתר של משרד הבינוי והשיכון אם הוא נמצא ברשימת הקבלנים המורשים.

·        אחריות- הטיפ השני לבחירת חברת איטום הוא לבדוק אם החברה מציעה אחריות על העבודה. בתעודת האחריות צריכים להיות סעיפים שונים, את זמני האחריות ואת חתימתו של איש המקצוע. לחברות שונות יש תקופות אחריות שונות על עבודות שונות, כשהממוצע הוא אחריות ל5 עד 10 שנים. אם חברת האיטום מספקת אחריות וודאו בתעודה כי כלל הפרטים מצוינים (שם הקבלן, מספר הקבלן, כתובת, מספר תעודה אחריות ופירוט העבודה שבוצעה).

·        השוואת מחירים- הטיפ השלישי והאחרון לבחירת חברת איטום הוא לבצע השוואת מחירים. לאחר שסיננתם את קבלני האיטום המורשים המספקים אחריות, תוכלו להשוות ביניהם מחירים ולהחליט מי מתאים לכם. כמו כן שימו לב מה כוללת הצעת המחיר שאתם מקבלים

מחפשים קבלן איטום מקצועי ? פנו לחברת מרכז האיטום הישראלי https://twistp.co.il/

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!