השכרת גנרטורים לקבלנים רשומים

לא צריך לשלם הרבה על רישיון קבלן! מחיר זול מובטח!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים:

השכרת גנרטורים הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות. אנשים רבים שוכרים גנרטורים למגוון מטרות שונות ביניהן אירועים, לינה בשטח, עבודות בניה ועוד. מהו גנרטור ומה חשוב לדעת לפני השכרת גנרטורים מחברות מובילות כמו ענק הגנרטורים המתמחה בהשכרת גנרטורים? על כך נרחיב במאמר הבא.

 

השכרת גנרטורים- מהו גנרטור?

גנרטור הוא יחידה הממירה אנרגיה מכנית לאנרגיה חשמלית על ידי סיבוב המנוע. סיבוב המנוע והפקת הזרם החשמלי ממנו מתאפשר בזכות שימוש במקורות אנרגיה- בנזין או דיזל. קיימים גנרטורים הפועלים מכוחות טבעיים כמו רוח (תחנות רוח) או לחץ מים (טורבינות מים).

 

השכרת גנרטורים- מתי משתמשים בגנרטור?

הגרנטור משמש אותנו במקומות בהם אין רשת חשמל מסודרת או שנדרש גיבוי למערכת החשמל הקיימת. יש מקומות בהם הגנרטור הוא הכרח לשעת חירום. מקום לדוגמא הוא בית חולים. בית חולים לא יכול להרשות לעצמו שהחשמל ייפול, ולכן בכל בית חולים יש גנרטורים לשעת חירום. בנוסף, על פי חוק, גם בבנייני מגורים מעל 9 קומות יש חובת גנרטור חירום. אך קיימים מקרים בהם הגנרטור נדרש לזמן קצוב בגלל לינה בטבע או אירוע. במקרים כאלה ניתן לבצע השכרת גנרטורים.  

 

השכרת גנרטורים- מה חשוב כששוכרים גנרטור?

אחד הדברים החשובים ביותר בהשכרת גנרטורים הוא החברה ממנה שוכרים גנרטור. על פניו זה נראה פרט שולי, אך כאשר שוכרים גנרטור, מסתכנים בכך שהגנרטור מתפקד באופן לקוי או אפילו לא מתפקד כלל. לכן, אמינות החברה ומקצועיותה חשובים מאוד בכל הנוגע להשכרת גנרטורים. בדקו את החברה ממנה אתם שוכרים גנרטור וודאו כי היא אמינה. בררו אילו גנרטורים היא מחזיקה ברשותה וכיצד היא מתחזקת אותם. היו בטוחים שלא תקבלו גנרטור ישן מידי שאינו מתוחזק כראוי. חפשו אחר חברה אמינה, עם מחירים סבירים ושירות ברמה גבוהה שתספק לכם את הגנרטור הטוב ביותר.

 

השכרת גנרטורים- כמה זה עולה?

המחיר של השכרת גנרטורים משתנה בהתאם לגורמים שונים.

הספק חשמל

יש גנרטורים שונים המציעים הספק חשמל שונה. אם אתם צריכים גנרטור פשוט לאירוע של כמה שעות יכול להיות שיספיק לכם גנרטור קטן שמגיע להספק חשמל של עד 3KVA (קילו ואט אמפר). אך אם אתם צריכים הפעלה של מכשיר חשמלי חזק, או צריכים גנרטור שיתפקד טוב למשך כמה ימים רצופים, אתם צריכים גנרטור עם הספק חשמל מתאים.

מידת הרעש

גנרטורים מפיקים רעש יחסית חזק. יש אפשרות להפחית את הרעש בעזרת חופה אקוסטית שתייקר את המחיר. לכן, חשבו האם רעש הגנרטור קריטי או לא.

פרק הזמן שהגנרטור יפעל

אם אתם רוצים גנרטור שיפעל באופן רצוף למשך כל תקופה ההשכרה אתם צריכים לשכור גנרטור עם הספק חשמל מתאים ומנוע מתאים. גנרטור קטן לדוגמא (שמגיע עד 3KVA), ידוע בכך שאינו מצליח לעבוד באופן רציף לאורך זמן.

דלק

ככל שהגנרטור עובד יותר זמן כך הוא צורך יותר דלק. ככל שתשמשו ביותר דלק כך המחיר הסופי יעלה.

הובלה

עלות ההובלה תושפע ממרחק ההובלה- ככל שהמרחק גדול יותר כך ההובלה תהיה יקרה יותר.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!