איך מסדירים חריגות בניה עם חברת מרובעים ?

לא צריך לשלם הרבה על רישיון קבלן! מחיר זול מובטח!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים:

 

הבעיה הכי גדולה באישור של חריגות בניה הוא שלא פעם אנחנו מדברים על אישורים המתקבלים בדיעבד לדברים שנעשים בתום לב. חריגות בניה, בוודאי כאשר מדובר על אנשים פרטיים, בדרך כלל זו לא פעולה הנעשית בזדון. במרבית המקרים אנחנו מדברים על תהליך בו משהו בנה דבר זה או אחר במרחב הפרטי שלו ובדיעבד גילה כי מדובר על לא אחרת מאשר חריגת בניה בה יש לטפל.

איך מסדירים חריגות בניה? פונים לחברה כמו המרכז לאדריכלות המתמחה בכל הליך הוצאת היתרי בניה והסדרת חריגות בניה כאשר מדובר על מקרה הנעשה בתום לב לא פעם ניתן לפתור את הבעיה על ידי יישום של כמה פרקטיקות עליהן נדון ממש עכשיו.

במידה ואתם מעוניינים להמשיך לצלול את תוך הנושא, אתם מוזמנים לעשות זאת כעת.

מה ההגדרה בחוק של חריגת בניה

חריגת בניה היא כל פעולה הנעשית ללא אישור. בין אם מדובר על בית פרטי ובין אם מדובר על בית עסק. חריגות בניה יכולות להיות הנחה של מרפסת בנקודה כזו או אחרת של הבית. חריגת בניה יכולה להיות גם בניה של כל מה שיוצא מתוך התחום עליו יושב הנכס.

חריגת בניה היא לא רק חריגה בבניה, אלא היא גם שיבוש ייעודה המקורי של הקרקע. לדוגמא, אם אתם מעוניינים להקים אולם אירועים בתוך נכס פרטי, אולי מסעדה על הגג של הבית הפרטי שלכם, אתם עלולים למצוא את עצמכם עומדים בפני שוקת שבורה, שכן אסור לעשות זאת.

הכלל הזה נכון גם במקרה ההפוך. גם כאשר הופכים נכס הממוקם באזור תעשייה למשל והופכים אותו לבית.

חריגת בניה היא כמובן כל פעילות הפוגעת בשטח של השכנים או בשטח ההפקר. מה שמתרחש לא פעם במושבים ויכול לייצר לא מעט בעיות, חברת מרובעים היתר בניה מתמחה בטיפול בכל חריגות בניה

חריגות בניה הן תוצאה של התנהלות לקויה

מדינת ישראל היא מדינה בה על האזרחים להתמודד לא פעם ולא פעמיים עם אוסף של תהליכים בירוקרטיים. לכן, אנחנו לא צריכים להיות מופתעים לגלות כי לא פעם ההתנהלות הלקויה הזו מביאה רבים לעשות מעשה, להרחיב את הבית שלהם, לבנות מרפסת ולעשות ככל העולה על רוחם ללא אישור מתאים.

החוק אומר שבמקרה כזה על המבנה האסור יוצא צו הריסה אלמלא יתרחשו אחד משני דברים. או שניתן יהיה להגיש את האישורים הנדרשים ולקבל על המבנה היתר בניה רטרואקטיבי שלמעשה יביא לפתרון הבעיה. במקרה אחר עלולים לשלוח אתכם לתקן דברים מסוימים במבנה ואז תוכלו לקבל את האישור המיוחל ולצאת מהתסבוכת.

אל תדאגו, אנשים נכונים יכולים להוציא אתכם מהבוץ

התמודדות עם הרשויות עלולה להיות התמודדות לא קלה. אבל אתם לא צריכים לעבור את התהליך לבד. אנחנו כאן כדי לעזור לכם לעבור את התהליך בשלום. ביחד אנחנו נוציא לכם היתרי בניה רטרואקטיביים שיאפשרו לכם ליהנות מהנכס שלכם ללא כל חשש.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!