קורס קבלן שיפוצים

לא צריך לשלם הרבה על רישיון קבלן! מחיר זול מובטח!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים:

קורס קבלן שיפוצים קורס קבלן שיפוצים

קורס קבלן שיפוצים הינה הפסיעה הראשונה שלכם בתחום הבנייה, הכשרה זו נועדה בכדי להעניק לכם אומדן מסוים אל מול מה אתם עומדים לעמוד. תחום השיפוצים הינו תחום רחב, מדובר על מקצוע מבוקש מכיוון שרבים מהאנשים בוחרים לשפץ את הדירה שלכם בכדי ליצור חידוש עקב יוקר מחירי הדיור כיום.

 

קורס קבלן שיפוצים – האם זה באמת נחוץ?

בראש ובראשונה קורס קבלן שיפוצים נועד בכדי להעניק לכל בעל מקצוע את כל המידע הנדרש בתחום השיפוצים. להיכנס לעולם השיפוצים ללא כל ידע מעבר, הינו סיכון לא רק עבור השם הטוב שלכם, אלא גם עבור הדיירים אצלם ביצעתם עבודות שיפוצים. מבעד לכך, על מנת שתוכלו להיות רשומים בתור קבלן רשום עליכם לעמוד בקריטריונים של משרד הבינוי והשיכון, חלק מהקריטריונים דורשים מכם לעבור הכשרה על ידי מוסד מוכר. גם אם יש לכם ידע על בסיס ניסיון עבר אך לא עברתם הכשרה, בבוא היום לא תוכלו לקבל את הרישיון המיוחל. כמו כן, ללא רישיון קבלן אתם מצמצמים את היקף העבודות אותם תוכלו לקחת. לכל הכשרה נוספת שתרצו להוסיף לרזומה שלכם עליכם יהיה לעבור את ההכשרה המתאימה, בדיוק כמו כל תחום עבודה אחר.

קצת על קורס קבלן שיפוצים

כמו בכל תחום אחר גם כאן יש תנאי קבלה שונים וסדר עבודה מסוים. הכניסה לקורס מותנית בראיון אישי ועשר שנות לימוד. מדובר בקורס הנמשך כ-9 חודשים, כמובן יש מסלולים שונים ארוכים וקצרים יותר. הקורס נוגע בכל התחומים העיקריים של עולם השיפוצים, השיעורים מועברים על ידי בעלי מקצוע עתירי ניסיון, כאלו שחוו את השוק מבפנים שנים רבות. מדובר על הכשרה שנעשית באופן עיוני ומעשי כאחד, תלמדו בקורס את כל הנוגע לגבס, אינסטלציה, טיח, יציקות בטון ועוד… על מנת שתוכלו להיות זכאים לתעודה בסוף ההכשרה עליכם להיות נוכחים לפחות 80% ממשך הקורס, הכנסת עבודת סיכום וממוצע מבחנים שלא יורד מ-60.

 

קורס קבלן שיפוצים – איפה לומדים את זה?

אם המטרה שלכם בסופו של דבר הוא להיות מוכרים על ידי משרד הבינוי והשיכון ורשם הקבלנים, עליכם להגיע למקום אשר עובד בהתאמה מול גורמים אלו. הסמכה במקום שלא מוכר על ידי משרד הבינוי והשיכון ימנע מכם להשיג את המטרה העילאית שלכם – רישיון קבלן. כמו כן, חשוב לציין שהקורס מוכר גם על ידי משרד העבודה והרווחה, זאת בכדי לעודד עבודה. ישנם מספר מוסדות מובילים לצורך לימודים מסוג זה, עליכם לעשות את סקר השוק המתאים בכדי לקבל את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם. שיקולים כמו מימון חלקי מצד גורם חיצוני, הכרה על ידי הרשויות, מיקום בארץ ועוד… הגיעו למקום אשר מציע לכם יחס אישי, וייעוץ מקצועי עוד לפני ההרשמה לקורס.

 יש להדגיש, גם לאחר הקורס לא תקבלו עדיין את הרישיון המיוחד ולמעשה להיות קבלן רשום. על מנת שתוכלו לקבל את הטייטל הנחשק עליכם להיות גם בעלי הכשרה דרך מוסד לימודים מוכר, ומצד שני עליכם להציג וותק של מספר שנים מהמינימום המוגדר בחוק. אם כבר יש לכם את הניסיון, תוכלו מיד לאחר ההכשרה לקבל את הרישיון אליו כל כך חיכיתם. 

גם לאחר שקיבלתם את הרישיון אליו חיכיתם כל כך, זה לא אומר שסיימתם את דרככם בתור קבלנים, אלא רק התחלתם. כל קבלן רשום הינו בעל סיווג מסוים בענף בו הוא עובד, סיווגים אלו מטרתם להגביל את העבודה שלכם רק לתחומים בהם אתם רשאים לעסוק. משמע, כאשר אתם יוצאים לראשונה אתם תהיו כנראה בעלי סיווג 1 בענף בו בחרתם להתמקצע, כאשר סיווג 5 הינו הסיווג הרחב ביותר המעניק לכם אפשרויות עבודה רחבות ביותר.

שימו לב, כל קבלן רשום נמצא בפנקס הקבלנים שם כל מעסיק או לקוח יכול לראות מהו תחום ההתמקצעות שלכם, הוותק שלכם ודרגת סיווג. עבודה שלא מן השורה יכולה לפגוע בשמכם הטוב, וכמו כן גם בלקוח בסופו של דבר. רק עבודה של קבלן רשום יכולה לקבל היתר בנייה, עבודה שלא מן השורה הדורשת היתר בנייה יכולה לפגוע בלקוח שכן הוא צריך להנפיק היתר עבודה בדיעבד שלא דרככם, ככה שבשמכם הטוב כבר פגעתם. סבלנות היא שם המשחק בענף הבנייה, והיא משתלמת.

קורס שיפוצים קורס שיפוצים

תמיד אהבתם לעבוד עם הידיים? חושבים שאתם יכולים לתפקד בתפקידים ניהוליים? קורס שיפוצים הינו קורס אשר מכשיר קבלנים לצעירים בצעדים הראשונים שלהם בענף הבנייה. קבלני שיפוץ הם האחראים על ביצוע פרויקטים קטנים או גדולים במקומות מגורים ועוד. כיום הפך ענף השיפוצים לפופולרי מאוד בשל עלייה ביוקר המחייה, וכתוצאה מכך פרויקטים של בנייה חדשה פחות נפוצים היום.

 

קורס שיפוצים – למי זה מתאים?

תנאי הקבלה עבור כל מי שרוצה לעבור קורס שיפוצים הם 10 שנות לימוד והתניה בראיון אישי. כל אדם אשר רוצה לעסוק בתחום השיפוצים, בין אם יש לו ניסיון או לא חייב לעבור את ההכשרה הזאת. גם עובדים בעלי ותק וניסיון מוצאים את עצמם מגלים נתונים חדשים לגבי טיב העבודה שלהם, היעילות ואפשרויות לחסוך לא מעט זמן וכסף. בקורס שיפוצים המרצים נוגעים בכל תחומי השיפוצים באשר הם, החל תורת חומרי בניין ועד לניהול עסקים. הלימודים נמשכים על גבי 8 חודשים פחות או יותר (320 שעות). הקורס מתאים כהכנה למבחני רשם הקבלנים לקבלן שיפוצים (סיווג 131). 

קורס שיפוצים – תעסוקה

אפשרויות התעסוקה לאחר מעבר הקורס ועמידה במבחנים הינן רחבות, יוכלו התלמידים להשתלב במגוון רחב של חברות בנייה המומלצות על ידי הקורס. כמובן שניתן לעבוד גם באופן פרטי, אך נדרש ניסיון מסוים בשביל זה. על מנת שתוכלו להנפיק רישיון קבלן מורשה עליכם להיות בעל ותק של כמה שנים ולעבור את ההכשרה הייחודית בתחום בו תרצו לעסוק. כמו בכל מקצוע, גם כאן נדרשת סבלנות על להגעה למימוש הפוטנציאל שלכם בתור קבלנים מורשים, תחילה תקבלו משכורת ממוצעת וככל שתתקדמו יותר ותרחיבו את האופקים שלכם המשכורת תעלה ותעלה.

 

למה דווקא קורס שיפוצים?

בואו נשים רגע את כל הנתונים כאחד, על מנת לכהן כקבלן עליך לעבור הכשרה ולהיות בעל ניסיון של כמה שנים על מנת שרשם הקבלנים יאשר אותך וירשום אותך בפנקס הקבלנים. ישנה חשיבות רבה לפנקס הקבלנים, עליה נדון בהמשך. בעודך רשום בפנקס הקבלנים ישנו את תחום ההתמחות שלך, שכן ענף הבנייה הינו ענף נרחב ומעטים הקבלנים אשר מוכשרים לגעת בכל התחומים כאחד. לכל קבלן יש רמת סיווג בסופו של דבר, כאשר אתם רק עתה קיבלתם רישיון קבלן, הסיווג שלכם יהיה 1, סיווג מצומצם אשר מונע ממכם לקבל פרויקטים בהיקף סכומים גבוהה. 

הסיבה לצמצום על פי רמות סיווג הינה ברורה, הסיווג הוא בהתאם לוותק שלכם, בהתאם לניסיון שלכם והמלצות עליכם. לכן, על מנת שתוכלו להגיע לדרגת סיווג גבוהה עליכם לעבור כברת דרך, עליות וירידות בתחום ככה שתתמקצעו בצורה המושלמת ורשם הקבלנים יוכל לסמוך עליכם. 

אחרי הקדמה זו, אז למה בעצם לבחור דווקא קורס שיפוצים ולא קורס אחר? הבחירה היא בראש ובראשונה בהתאם לתשוקה שלכם. אם תחום השיפוצים לא מעניין אתכם ואתם רוצים להיות קבלני כבישים או בריכות, לכו על זה. קורס שיפוצים נחשב לקורס יוקרתי ומבוקש מאוד, זאת בשל הביקוש הרב לשיפוצים. ולא, לא מדובר בבניית מדף גבס בלבד, אלא מדובר על תחום רחב של שיפוצים. כל קבלן מתחיל ימצא את עצמו בוחר דווקא בקורס שיפוצים מכיוון שקורס זה באופן כזה או אחר נוגע בכל התחומים הנדרשים לקבלן, בדרך זו מוצא הקבלן פתרונות שיכולים לסייע לו גם בהמשך דרכו בענף אחר.

בחירת מוסד לימודים

ישנה חשיבות גבוהה לבחירת מוסד הלימודים דרכו תעברו את ההכשרה הזאת. על מנת שתהיו קבלנים רשומים עליכם להציג רישיון והשכלה באחד ממוסדות הלימודים המוכרים על ידי משרד הרווחה והבינוי והשיכון. כיום יש מוסדות לימודים שונים אשר מציעים לכם לימודי קבלן שיפוצים, אך עם זאת לא כולם מוכרים על ידי הרשויות. במקרה בו בחרתם במוסד שאינו מוכר, לא תוכלו לקבל את הרישיון המיוחל מכיוון שההכשרה שלכם אינה עומדת בקריטריונים הנדרשים.

 

לסיכום

קורס קבלן שיפוצים נחשב לקורס הנחשק ביותר בתחום הבנייה, זאת בשל סיבות רבות כמו הידע הנרחב איתו ניתן לצאת מקורס זה, וכמו כן גם בגלל היצע העבודות הנרחב שמחכה לתלמידים בתום הקורס. על מנת שתוכלו לגשת למבחנים לרשם הקבלנים עליכם לבדוק כי מוסד הלימודים שלכם מוכר על ידי הרשויות הרלוונטיות.  

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!