טיפים לתליית טלויזיה עם קבלן רשום

לא צריך לשלם הרבה על רישיון קבלן! מחיר זול מובטח!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים:

לתלות טלוויזיה נשמע כמו מטלה פשוטה, לא? התשובה היא לא. יש המון דברים קריטיים שעליכם לדעת לפני שאתם מתקינים את מסך הטלוויזיה. תוכלו לבחור באפשרות הבנאלית להתקנת מסך הטלוויזיה באמצעות מתקן על הקיר, או באמצעות סטנד על השידה, אבל יש לכם עוד כל כך הרבה אפשרויות ששווה להכיר לפני שאתם עושים את הצעד הבא. ריכזנו לפניכם את כל הטיפים לתליית טלויזיה.

 

טיפים לתליית טלויזיה – סוג המתלה

אתם בוודאי מכירים את המתלה הסטנדרטי שיש, סטנד או מתלה צמוד לקיר. אז גם במקרים האלה יש לנו שדרוגים… לדוגמא, היום יש סטנדים שמחוברים לרצפה, מתלה שמסתובב ב-360 מעלות, ויכול להתכוונן באופן חשמלי בהתאם לגובה שאנו בוחרים, בדרך כלל הסטנד יהיה עשוי אלומיניום או נירוסטה. מלבד לכך, אנו יכולים לבחור בזרוע חשמלית מתכווננת אשר מחוברת לתקנה. מדובר על מתקן שאינו יקר והוא מאפשר לנו לכוון את מסך הטלוויזיה בהתאם למקום בו אנו נמצאים בחלל החדר. וגולת הכותרת היא מתלה המכונה "מעלית". המעלית למעשה מעניקה לנו את האפשרות למצוא מתקן למסך הטלוויזיה אשר מחוברת לתקרה, והוא אינו גלוי. בכל פעם בו נרצה להשתמש במסך הטלוויזיה על ידי לחיצת כפתור נוכל להוציא את המסך מתוך המתקן המיוחד.

 

טיפים לתליית טלויזיה – תרגישו בנוח

הדבר החשוב ביותר בתליית מסך הטלוויזיה עם חברה מתמחה בתליית טלויזיות הוא המיקום של המסך כאשר לא מדובר על מתלה חשמלי אשר יכול לנוע בטווח כלשהו. יש הבדלים בין תלייה לחדר שינה ובין תלייה לסלון. עליכם לדעת שהמקום בו אתם מתקינים את המסך הוא המקום הנוח ביותר בהתאם לגודל המסך, וגובה המסך בהתאם לגובה החדר. יש לחשב את המיקום גם בהתאם לחלל החדר ומיקום מקומות הישיבה מסביב. אנו רוצים להבטיח שגם מי שיושב צידי המסך יוכל לראות את מה שמשודר על גבי המסך ללא בעיה. גובה המתלה צריך להיות מותאם לכך שלא תצטרכו לעייף את העורף שלכם, שהמסך יהיה מעט מעל גובה העיניים. ועוד נקודה חשובה, בחירת המתלה חייבת להיות בהתאם לגודל המסך, שימו לב גם מה המשקל אותו המתלה יכול לשאת ובחרו מסך טלוויזיה שיהיה במשקל נמוך יותר בלפחות 5 קילוגרם.

 

טיפים לתליית טלויזיה – ליווי מקצועי

אמנם רבים רואים בתליית טלויזיה כדבר פשוט ושולי, אבל חשוב להבין שמדובר על עבודה לא פשוטה הדורשת חישובים רבים. הדבר הראשון הוא שעלינו להבטיח שאנחנו לא פוגעים בתשתיות הבית, בחשמל שנמצא בקיר, ושאנחנו יודעים להתאים את ההתקנה לסוג הקיר גם כן. יש הבדל בין תליית מתלה על בטון מאשר על קיר גבס. יש חשיבות לברגים אותם אנו בוחרים לקדוח, לגודל החורים וכן הלאה. לכן, ליווי מקצועי הוא חלק בלתי נפרד, במיוחד כאשר מדובר על מתלים יקרים וחדשים יותר. אם כבר רכשתם מסך טלוויזיה איכותי ומתלה איכותי, למה לכם להתפשר על ליווי מקצועי?

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!